Blog - artykuły branżowe

Dlaczego warto korzystać z oferty gwarancyjnej?

Regularne przeprowadzanie przeglądów sprzętu lakierniczego stanowi jeden z elementów ich prawidłowej eksploatacji. Wiele spośród części tego rodzaju maszyn z czasem ulega niszczeniu, dlatego warto raz na jakiś czas sprawdzić ich stan techniczny. Pomaga to nie tylko uniknąć niechcianej awarii, ale stwarza także duże pole do negocjacji ceny gwarancji z producentem. Regularnie serwisowany sprzęt powinien służyć nam znacznie dłużej, wobec czego sprzedawca może zaproponować nam atrakcyjniejsze warunki ubezpieczeniowe w momencie, gdy będziemy chętni przystać na propozycję prowadzenia okresowych przeglądów.

Dobry serwisant dba o wszystkich swoich klientów – bez względu na to, czy dany towar objęty jest nadal gwarancją, czy też nie. Rzecz jasna, pierwszeństwo będą mieli zawsze ci spośród konsumentów, którzy wybrali korzystniejszą umowę dotyczącą przeglądów oraz serwisów, żaden jednak z klientów nie zostanie pozostawiony sam sobie. Każdy może zatem liczyć na dostępność oraz szybką wysyłkę części zamiennych, a także sprowadzanie do magazynu części nietypowych – bezpośrednio od producenta. Kupując nowy sprzęt, zazwyczaj chcemy, żeby służył on nam jak najdłużej, musimy jednak liczyć się z tym, że – prędzej czy później – odmówi nam on posłuszeństwa. Dlatego właśnie warto zawczasu zainteresować się ofertą gwarancyjną.

null

Serwis gwarancyjny urządzeń lakierniczych standardowo obejmuje sprawdzanie najczęściej zużywających się elementów, takich jak układ trakcyjny i napędowy, generatory napięcia oraz filtry odciągu. W razie potrzeby reguluje się poszczególne części lub wymienia się je na nowe. Serwisowanie polega także na kalibracji układów podawania farby, by mogły służyć one jak najdłużej i pracowały przy tym możliwie wydajnie. Ponieważ niektóre usterki mogą wynikać z błędnego użytkowania urządzeń, serwisanci oferują także krótkie szkolenia z obsługi sprzętu. Jak więc widać, posiadanie gwarancji zwyczajnie opłaca się każdemu klientowi.